Search Results
Post Author Forum Replies Views Posted [asc]
    Thread: Flying Cars
Post: RE: Flying Cars

Hey. Sounds possible..
Agent X Technology 5 386 09-11-2013, 11:10 PM
    Thread: IPad Mini
Post: RE: IPad Mini

I don't like it... I like the bigger feel of more expensive technology... It makes me feel like I'm a rich person... :P
Agent X Technology 10 686 09-11-2013, 11:09 PM
    Thread: Azarath, Metrion, Zinthos! (Raven's here!)
Post: RE: Azarath, Metrion, Zinthos! (Raven's here!)

Welcome! Glad to have you on Imperian!
Agent X Introductions 5 291 09-10-2013, 06:08 AM
    Thread: Waz up
Post: RE: Waz up

"I LUV BAD BITCHES, DAT MY FUCKIN PROBLEM. AND YA I LIKE TO FUCK, I GOT A FUCKIN PROBLEM" Best song ever...
Agent X Introductions 10 791 08-24-2013, 03:36 PM
    Thread: Waz up
Post: RE: Waz up

Hey. Welcome to Imperian! Do you actually listen to ASAP? I love them!
Agent X Introductions 10 791 08-24-2013, 03:26 PM
    Thread: Apple or Microsoft?
Post: RE: Apple or Microsoft?

Microsoft makes you pay for other shit that apple gives with the basic package...
Agent X Technology 38 1,472 08-24-2013, 07:49 AM
    Thread: GamerPerfection here!
Post: RE: GamerPerfection here!

Hey Gamer! Welcome to Imperian! I hope you have fun here!
Agent X Introductions 3 231 08-24-2013, 07:33 AM
    Thread: Interview Me
Post: RE: Interview Me

kingcool52 Wrote: (08-23-2013, 12:15 PM) -- Elite Wrote: (08-23-2013, 12:04 PM) -- Yes, I know, but you're making it bigger. :P -- She said anything... :whistle: -- Yes... Anything.... Anything ...
Agent X Press Conference 265 9,523 08-23-2013, 12:16 PM
    Thread: Interview Me
Post: RE: Interview Me

Yes, I know, but you're making it bigger. :P
Agent X Press Conference 265 9,523 08-23-2013, 12:04 PM
    Thread: Interview Me
Post: RE: Interview Me

Oh god... I know exactly where this is going...
Agent X Press Conference 265 9,523 08-23-2013, 11:31 AM
    Thread: Interview Me
Post: RE: Interview Me

Cheers, Cheers all around, my friend @kingcool52 :old:
Agent X Press Conference 265 9,523 08-23-2013, 10:12 AM
    Thread: Interview Me
Post: RE: Interview Me

@candy_babe your turn to do something nice for him... :sneaky: :rofl::rofl::rofl:
Agent X Press Conference 265 9,523 08-23-2013, 10:03 AM
    Thread: Go On...
Post: RE: Go On...

Oh yes he should...
Agent X Press Conference 46 1,908 08-23-2013, 09:51 AM
    Thread: Ask the person below you a question
Post: RE: Ask the person below you a question

I plan to work as an ask.com moderator... :)
Agent X Forum Games 71 3,530 08-22-2013, 12:38 PM
    Thread: Ask meh stuffz
Post: RE: Ask meh stuffz

Dammit dude... [hr] I ONLY HAVE 4 :@
Agent X Press Conference 44 1,864 08-22-2013, 12:24 PM
    Thread: Omegle
Post: RE: Omegle

GoldenBlade Wrote: (08-21-2013, 11:07 AM) -- Next time I'm on Omegle, I'll say 'kingcool52, is that you?!?'. I wonder what their response will be. :sneaky: -- Response: "No, what the... Uhh..." *sk...
Agent X Technology 20 832 08-21-2013, 11:06 PM
    Thread: Why?
Post: RE: Why?

I love apple and I prbly always will. Luv u Stevie! XD
Agent X Mobile 14 983 08-21-2013, 10:31 PM
    Thread: Comedy Films
Post: RE: Comedy Films

Lol... I like Anchorman, The Other Guys, and Dumb and Dumber
Agent X Entertainment 10 708 08-21-2013, 06:20 PM
    Thread: Midnight Club Los Angeles
Post: RE: Midnight Club Los Angeles

Oh mah gawd. I love MNC LA... I have the VCNS mods and I love using the hacked Aston Martin... XD
Agent X Gaming 7 476 08-20-2013, 07:34 PM
    Thread: The Giant 6-inch Nokia Windows Phone
Post: RE: The Giant 6-inch Nokia Windows Phone

Correction. It's been PROVEN to have 41 megapixel camera.... :P
Agent X Mobile 3 385 08-20-2013, 07:31 PM
    Thread: Hello everyone, AMA!
Post: RE: Hello everyone, AMA!

Canadian Geek Wrote: (08-13-2013, 10:32 AM) -- Adam Wrote: (08-13-2013, 10:16 AM) -- You've mentioned before about your online store, care to explain more? -- Oh did I say online store? I meant a ...
Agent X Press Conference 111 5,724 08-19-2013, 03:32 PM
    Thread: Ask away!
Post: RE: Ask away!

What's with all the dark avatars? XD
Agent X Press Conference 7 409 08-19-2013, 02:45 PM
    Thread: A lesson in Government
Post: RE: A lesson in Government

Lol... This is your best one.
Agent X General Discussion 3 301 08-19-2013, 02:25 PM
    Thread: Two New Sigs
Post: RE: Two New Sigs

Second one looks a bit pixelated. First one is beast, though.
Agent X Graphics, Animations, and Videos 10 822 08-19-2013, 12:14 PM
    Thread: Would You Rather?
Post: RE: Would You Rather?

PRINGLES, BITCH. Have sex with Justin Beibers body with Megan Fox's head on it, or re-roof an entire condo complex with 2 other people (one who's stupid and the other lazy)
Agent X Forum Games 58 3,404 08-19-2013, 12:06 PM


Powered by © 2002-2021 MyBB Group.
Theme by CreWix. Fixed by Tomik. Customized for Aeowulf.